پاپایس رستوران و فست فود
دریافت نمایندگی رستوران و فست فود پاپایس (Popeyes) در ترکیه

پاپایس برندی با بیش از ۵۰ سال سابقه در طبخ مرغ

امضای این برند مرغ تخته سوخاری شده است و سوخاری های محبوب آن از آمریکا تا ترکیه از آفریقا تا دبی را دربرگرفته است.

نان های مخصوص و سیب زمینی هایی که تاریخچه این برند را بازگو می کند. این برند محبوب شعبات فراوانی در سراسر ترکیه دارد و نمایندگی برای هموطنان ایرانی نیز قابل دریافت است دریافت فرانچایز  یک برند محبوب با تضمین سودآوری در سرمایه گذاری که صف های طولانی مقابل شعبه های این برند گویای کیفیت و محبوبیت آن است.

 

دریافت نمایندگی پاپایس (Popeyes) در ترکیه:

صنعت غذا یکی از پردرآمدترین صنایع جهان است. رستوران و فست فود در صنعت غذا جز سودآورترین شاخه هاست.

ترکیه یکی از توریست پذیرترین کشورهای جهان است که تنوع غذا به دلیل حضور توریست ها از کشورهای مختلف با سلایق غذایی گوناگون در آن بالاست،تقریبا در تمام فصول سال مملو از توریست است و همین امر باعث می شود همواره تقاضا حتی بیشتر از عرضه باشد . فست فودهایی مثل مرغ سوخاری، ساندویچ ها، پیتزاها نیز محبوبیت در سطح جهان دارند و با استقبال عموم مردم مواجه شدند گزینه مطمئن تری برای راه اندازی رستوران هستند . تنوع غذاهای این برند بسیار بالاست و یکی از محبوب ترین مرغ سوخاری های در سطح جهان است، بنابراین  دریافت نمایندگی پاپایس در ترکیه آن همیشه مشتری هایی با ملیت های مختلف خواهید داشت.

با دریافت نمایندگی پاپایس در ترکیه، شما به عنوان یک نماینده معتبر این برند، بهره‌وری از مزایایی مانند راه‌اندازی سریع شعبه، استفاده از تجربه و طرح‌های بازاریابی برند پاپایس و دستیابی به یک شبکه توزیع گسترده از شعب وجود دارد.

 

دریافت نمایندگی کافی شاپ و دونات دوسپرسو Dospresso در ترکیه
دریافت نمایندگی کافی شاپ و دونات دوسپرسو Dospresso در ترکیه

شرایط اخذ نمایندگی

برای دریافت نمایندگی پاپایس در ترکیه تامین حداقل بودجه ۴۵۰ هزار دلار بعنوان سرمایه و همچنین ۴۰ هزار دلار حق فرانچایز لازم است.

تامین فضای ۱۲۰ متری در طبقه همکف و یا طبقه فود کورت مراکز خرید شلوغ و محل های توریستی و پر رفت و آمد و یا مکانی که از سوی پاپایس مورد تایید باشد.

تامین مواد اولیه آموزش بازاریابی و تبلیغات تحلیل موقعیت مکانی پرسنل و... از مجموعه خدماتی است که پاپایس در اختیار نمایندگانش قرار می دهد همچنین سهم از درآمد نیز بین ۵ تا ۸ درصد است.

شایان ذکر است طبق استعلام  انجام شده پاپایس به شرکتها و اشخاص ایرانی نیز مجوز نمایندگی اعطا می کند.

 

دریافت نمایندگی کافی شاپ و دونات دوسپرسو Dospresso در ترکیه

اطلاعات

نام برند:

پاپایس Popeyes

حق فرانچایز:

40,000 دلار

کل سرمایه مورد نیاز:

450,000 دلار

میانگین زمان راه اندازی:

30 روز

حداقل تعداد پرسنل مورد نیاز:

6 نفر

اطلاعات بیشتر