دریافت نمایندگی برند کوتون در ترکیه

دری محکم که خدا با بخت و اقبال به روی هزاران نفر گشود.

یک افسر نیرو دریایی و یک معلم در سال ۱۹۸۸ با سرمایه ۵ هزار دلاری اقدام به افتتاح مغازه ای کوچک در یک خیابان فرعی در کوزگونچوک کردند که مازاد اجناس مازاد صادراتی را به فروش می رساند.

چالش های بسیار زیادی رو پشت سرگذاشتند و حالا صاحب یک برند محبوب در سطح جهان هستند که از سلیقه عموم مردم را در بر می گیرد؛ از سلبریتی ها تا ورزشکاران و مردم عادی، زن و مرد و تمامی گروهای سنی را شامل می شود.

از آنجا که پوشاک از نیازهای اولیه است، بازار پوشاک دچار رکود نمی شود ، کوتون نیز یکی از برندهای شناخته شده است که به نسبت قیمت کیفیت و تنوع بسیار بالایی دارد.
تنوع در طرح، رنگ، مدل باعث شده این برند در سطح جهانی محبوب باشد.

 

دریافت نمایندگی کافی شاپ و دونات دوسپرسو Dospresso در ترکیه
دریافت نمایندگی کافی شاپ و دونات دوسپرسو Dospresso در ترکیه

دریافت نمایندگی برند کوتون در ترکیه:

کوتون یکی از برترین و پرطرفدارترین برندهای پوشاک در ترکیه و سراسر جهان، این برند خطوط تولید پوشاک مردانه، زنانه، کودک، کفش، کیف و اکسسوری دارد و تمامی سلیقه ها را دربر میگیرد.

کوتون پیشتاز در طراحی و ارائه پوشاک فصلی و کالکشن های ترندی است .با نمایندگی کوتون در ترکیه یکی از برندهایی که  سلیقه خوش پوشان ترکیه و جهان  محسوب می شود را مدیریت کنید.

بازار پوشاک ترکیه بازار بسیار رقابت پذیری است و تنوع مارک ها و برندها ، مغازه ها و مزون های لباس در آن بسیار بالاست، در این بازار رسیدن به ثبات، مشترهای وفادار، فروش تضمینی ماهانه و سالانه بسیار سخت است بنابراین دریافت نمایندگی پوشاکی که در تمام جهان مشتری و متقاضی زیاد با فروش تضمین شده دارد سرمایه گذاری با ریسک بسیار پایینی است.

دریافت نمایندگی کافی شاپ و دونات دوسپرسو Dospresso در ترکیه
دریافت نمایندگی کافی شاپ و دونات دوسپرسو Dospresso در ترکیه

شرایط اخذ نمایندگی

برای دریافت نمایندگی کوتون در ترکیه تامین بودجه ۳ و نیم میلیون لیر بعنوان سرمایه و 25 هزار یورو حق فرانچایز لازم است.

تامین فضای 700 متری در طبقه در یک یا دو طبقه در مراکز خرید شلوغ و در لاین های اصلی و دیدرس و یا محل های توریستی و پر رفت و آمد و یا مکانی که از سوی کوتون مورد تایید باشد.

تامین مواد اولیه آموزش بازاریابی و تبلیغات، تحلیل موقعیت مکانی، پرسنل و... از مجموعه خدماتی است که کوتون در اختیار نمایندگانش قرار می دهد همچنین سهم از درآمد نیز 1 درصد  است.

شایان ذکر است طبق استعلام  انجام شده برگر کینگ به شرکتها و اشخاص ایرانی نیز مجوز نمایندگی اعطا می کند.

اطلاعات

نام برند:

کوتون (Koton)

حق فرانچایز:

۲۵۰۰۰ یورو

کل سرمایه مورد نیاز:

۳.۵ میلیون لیر

میانگین زمان راه اندازی:

۶۰ روز

حداقل تعداد پرسنل مورد نیاز:

۶ نفر

اطلاعات بیشتر